Wilde Tuktuk rit - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van DeStupertjesinThailand - WaarBenJij.nu Wilde Tuktuk rit - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van DeStupertjesinThailand - WaarBenJij.nu

Wilde Tuktuk rit

18 Juli 2014 | Thailand, Bangkok

Gisteravond liepen we in Bangkok om lekker even lekker rond te struinen toen er een tuktuk stopte en de chauffeur ons bijna de tuktuk in smeekte."Ok, als we jou een pleziertje kunnen doen, dan stappen we toch in". Dat hebben we geweten; hij gaf nog even lekker meer gas, ik weet niet hoe hard we reden, maar t was hard! Kris kras tussen ander verkeer en t is best druk in Bangkok hoor!
Wij wilden graag naar een winkelcentrum in de buurt, voordat we daar afgezet werden moesten we eerst naar 2 andere winkels ( waar je normaal nog niet naar binnen zou gaan, maar ja!), helaas voor de chauffeur waren we niet over te halen tot kopen, uiteindelijk werden we dan toch afgezet op de plek die we wilden. Terug naar het hotel hebben we lekker gelopen!

• 18 Juli 2014 - 18:02

Claud:

Lieve Stupertjes

Haha zo te horen hebben jyllie er een dollemansrit rit op zitten met die tuktuk!
    Hier is het nu erg heet( net zo warm als bij jullie) maar dan zonder die tropische regen!
    Veel plezier!
    Groetjes ook van Kiki ze kwam keihard aanrennen toen ik bij jullie was.
    xXx

• 18 Juli 2014 - 22:56

Nele:

Hahahaha! SUPER!!!!

Ik wou wel mee als taxichauffeur hoor? ;-)
    Leuk om jullie avonturen te lezen! Precies of we zijn erbij!
    Tot de volgende!!!
    Xxxx

• 18 Juli 2014 - 23:18

Debby, Danny & Naomi:

Jeetje zeg...gelukkig zijn jullie weer heelhuids in het hotel aangekomen!
    Die Thaise tuk-tuk rijders houden dus van GAS geven.

Suc6 of moet ik zeggen Good-Luck

Greetings from Eindhoven

• 19 Juli 2014 - 00:00

Els & Noot:

Haha , je zou de tuktuk toch voor Changmai bewaren??!! Leuk hè ?!!!