27 juli Indy's verjaardag in Thailand - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van DeStupertjesinThailand - WaarBenJij.nu 27 juli Indy's verjaardag in Thailand - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van DeStupertjesinThailand - WaarBenJij.nu

27 juli Indy's verjaardag in Thailand

31 Juli 2014 | Thailand, Koh Tao

Na 2 dagen lekker relaxed te hebben, gesnorkeld, gezwommen, gewinkeld, lekker gegeten en gedronken en gelezen is dan toch echt de verjaardag van Indy aangebroken. Hiep hiep hoera, Indy 10 jaar, wat zal dat een speciale verjaardag worden; 10 jaar worden in Thailand op dit mooie eiland.
Gerard had al lang geregeld dat er s avonds bij het diner een heerlijke chocoladetaart zingend geserveerd zou worden, dus dat was al geregeld.
Ons huisje versierd met een slinger en toen zingend Indy wakker gemaakt in hun huisje met een paar kleine kadootjes, want helaas paste een nieuwe fiets niet in de koffer!! Dus dat komt wel na de vakantie.
Voordat de deur open werd gemaakt, moesten Indy en Dewi wel even hun haren borstelen, want stel je voor dat er een foto of filmpje werd gemaakt en daarna snel weer in bed gaan liggen en als volleerde actrices net doen alsof ze net wakker werden van ons mooie gezang, haha!
Daarna lekker ontbeten en besproken wat Indy die dag allemaal wilde doen, want het was haar dag! Eerst wilde ze graag naar een marktje, we hadden gehoord van de ober dat er in het 2de dorpje eentje was van de ober( maar achteraf denk ik niet dat hij ons goed begrepen heeft, want dat marktje moeten we nu nog tegen komen!!!). Maar goed daar lekker wat rondgekeken en af en toe een lekkere fruitshake gedronken op een terrasje aan het strand. Daarna op verzoek van Indy hebben we een voetenmassage laten doen, mmmm wat is dat toch heerlijk, als je goed aangeeft dat je het soft wilt, want anders gaan ze met hun knokkels over je voeten en benen en heb je veel pijn ipv ontspanning ( hebben we in Chiang Mai al meegemaakt!) .
Daarna lekker terug gewandeld en stond zwemmen in het zwembad op het programma.
Toen werd het tijd om te gaan douchen, want het diner stond gepland. De ober Lwin had zo zijn best gedaan! Hij had van rozenblaadje een 10 gemaakt op tafel en een groot hart, echt super. Heel gezellig en lekker gegeten en de avond was helemaal af toen het licht uitging in het restaurant en de bediening met een taart met 10 kaarsjes zingend deze naar Indy brachten ( t was niet helemaal meer een verrassing, want ik had me een beetje versproken, oeps! ) Het was een heerlijke taart en Indy heeft echt van deze speciale verjaardag genoten!

• 31 Juli 2014 - 21:28

Ellen:

Mooi zeg! Een verjaardag om niet snel te vergeten!

• 31 Juli 2014 - 23:27

Yo: