28-7 Scooterdagje, het eiland rond - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van DeStupertjesinThailand - WaarBenJij.nu 28-7 Scooterdagje, het eiland rond - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van DeStupertjesinThailand - WaarBenJij.nu

28-7 Scooterdagje, het eiland rond

Blijf op de hoogte en volg

31 Juli 2014 | Thailand, Koh Tao

Vandaag gaan we het eiland rond met scooters, zodat we kunnen zien hoe mooi het eiland verder is!
Gerard een scooter en Indy achterop en ik een scooter met Dewi achterop.
Aangezien ik thuis alleen of op de fiets zit of in de auto, was op een scooter rijden met Dewi ook nog achterop even wennen, zeg maar!
En dan ook nog links rijden, dus in verkeerssituaties ook nog nadenken, tjee, was best lastig!
Een dappere passagier achterop had ik, oeps een paar keer iets teveel gas en een te wijde bocht, zodat we niet helemaal uitkwamen en Gerard ons moest redden, maar toch bleef ze vertrouwen in me hebben en gewoon weer achterop zitten.
Ik heb er nog niet bij verteld dat de wegen niet net als bij ons mooi van beton of asfalt zijn, maar vaak onverhard en je echt wel moest kijken waar je reed en dan ook nog heel steil naar beneden of omhoog ( waarschijnlijk 80% , of zo). Een keer reden Dewi en ik en ik durfden niet teveel gas bij te geven toen we naar beneden reden ( omdat het nogal zanderig was ) weer omhoog, ik maar gassen , maar halverwege kwamen we dus niet verder omhoog en moest ik stilstaan met de rem stevig ingedrukt, zodat onze reddende engel, Gerard, de scooter nog naar boven kon rijden en wij, Dewi en ik ,daarna weer vrolijk verder konden.
Ik vergeet even te vertellen hoe mooi het eiland dus is. We hebben het hele eiland rondgereden en supermooie baaitjes gezien. We zijn op een berg met een uitkijkpunt geweest, na een hele pittige tocht, en daar moesten we dus voor betalen omdat die berg van die mevrouw is. Wel een super uitzicht op de baai gehad. En daar hadden ze dus een kooi met eekhoorntjes, ook met jonkies en alsof die mevrouw het wist, kreeg Indy dus zo'n jonkie in haar handen en later Dewi ook, die ze dus eigenlijk niet meer terug wilden geven omdat ze te schattig waren.
Daarna zijn we naar het punt op het eiland gescooterd waar je een mooi uitzicht hebt op het kleine eilandje Koh Nangyuan, een heel mooi eiland voor de kust van Koh Tao. Daarna werd t bijna donker en tijd om naar ons hotel te gaan. Alweer een super dag op dit mooie eiland

  • 31 Juli 2014 - 21:33

    Ellen:

    Betalen voor het uitzicht? Ha ha...lekker commercieel bezig daar dat boerinneke

  • 31 Juli 2014 - 23:29

    Yo:

    ooohhhh die eekhoorntjes, so cute!
    Mo, koop in NL ook zoon hippe jaren 50 scooter! Kun je oefenen! ;-)

  • 01 Augustus 2014 - 19:20

    Ria:

    Wat prachtig dat uitzicht die foto van die baai lijkt wel een ansichtkaart en wat een geweldige verjaardag heeft Indy gehad dat maakt niet iedere 10 jarige mee ,nog heel veel plezier groetjesxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 26 Juni 2014
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 8906

Voorgaande reizen:

22 Juli 2015 - 18 Augustus 2015

DeStupertjesbackinAsia2015

16 Juli 2014 - 10 Augustus 2014

De Stupertjes inThailand 2014

Landen bezocht: