Laatsste dagen op Koh Tao - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van DeStupertjesinThailand - WaarBenJij.nu Laatsste dagen op Koh Tao - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van DeStupertjesinThailand - WaarBenJij.nu

Laatsste dagen op Koh Tao

03 Augustus 2014 | Thailand, Koh Tao

Ondanks dat we hier 8 nachten verblijven op Koh Tao, vliegt de tijd voorbij. We zijn pas 2 weken in Thailand en dat lijkt dan alweer veel langer, raar he?!
De laatste dagen nog lekker rustig aan doen, wat winkeltjes kijken, zwemmen en lekker naar het strand een boekje lezen, heerlijk!!!
En niet te vergeten lekker eten, mmmmmm
We hebben hier op Koh Tao ook heel erg geboft met het weer, het wordt met de dag beter en we hebben nu al een paar dagen geen druppel regen meer gehad.
Ons favoriete drankje is een mango Daiquirie geworden, lekker met verse mango, heerlijk gewoon! Nog even genieten hier en dan weer verder, Thailand verkennen .
De laatste dag nog genoten van het mooie weer, dit keer een aardbeien Daiquirie gedronken omdat de mango op was en s avonds heerlijk gegeten aan ons favoriete tafeltje, het laatste met open uitzicht op zee.
Wat een heerlijke avond, t was perfect, we kregen van Lwin ( ons vaste ober, die superaardig is ) een heerlijk bord met vers fruit als afscheidscadeautje, daar hebben we van gesmuld.
Na het eten nog buiten gezeten bij ons huisje en aan onze verslagen gewerkt ( Dewi en Indy houden ook een boekje bij over alles wat we doen hier en we lopen allemaal toch een beetje achter!)
Dat was de laate avond, morgen gaan we weer verder, eerst richting Bangkok en vanuit daar door naar Kanachaburi.