7-8 Bezoek Chinatown - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van DeStupertjesinThailand - WaarBenJij.nu 7-8 Bezoek Chinatown - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van DeStupertjesinThailand - WaarBenJij.nu

7-8 Bezoek Chinatown

08 Augustus 2014 | Thailand, Bangkok

Vandaag gaan we nog een keer naar Chinatown om winkeltjes met loombandjes te zoeken, die we tijdens de fietstocht van Ko van Kessel hadden gezien, zakken vol, maar waar was dat? Allemaal kleine straatjes, maar we komen er niet zomaar achter, vooral niet als er Thaise mensen zich ermee gaan bemoeien, want spullen uit Chinatown is niets, gaat zo kapot, ik regel wel een tuktuk voor jullie naar een shopping mall,". En dan kom je uiteindelijk met de tuktuk weer bij zo n foute zaak, waar je een kostuum kunt laten maken, of een jurk van afgrijselijke stoffen. Nee, hier willen we niet naar binnen, zet ons maar in Chinatown af! Zo ging t dit keer, onderweg zagen we ineens wat kleine straatjes met winkeltjes. Stop de tuktuk maar, we willen er hier uit ( vraag me niet waar dit was, want dit kunnen we echt weer niet terugvinden! ), maar na even lopen kwamen we dus echt in een shop paradijs. Echt niet normaal en loombandjes, te kust en te keur, zakken vol, voor een prijs, we worden in NL dus echt heel erg afgezet!!!!
"Morgen we deze kopen en deze kleur en deze hebben we ook nog niet en deze, ze zijn zo goedkoop; de komende tig jaar kunnen er in huize Stupers armbandjes gemaakt worden!!! Dat wordt lekker proppen in onze tas om dit alles mee te nemen!
Verder ook andere leuke winkeltjes gezien in al die smalle straatjes ( dus echt heel smal hoor en toch rijdt er gewoon een brommer doorheen, of een etenskar, of zelfs een auto; het kan allemaal in Chinatown.
Na een paar uur te hebben rondgeslenterd met 2 hele blije kids, vonden we t dan toch echt genoeg, onze kleding plakten aan ons lijf en we hadden het wel gehad, dus tijd voor een drankje en terug naar het hotel, daar moesten we onze bagage ophalen en een taxi nemen naar het laatste hotel.
En wat een superhotel is dit, waar we nu in overnachten, heerlijk. Upgrade gekregen zodat we nu dus op de 32 ste etage zitten en een geweldig uitzicht hebben over Bangkok, echt wauw!!.
We willen er nog niet aandenken, maar over 3 nachten zitten we in het vliegtuig naar huis; wat zal dat wennen zijn, we zijn hier helemaal gewend en verwend!

• 08 Augustus 2014 - 19:38

Debby, Danny & Naomi:

Wat een LOOM-PARADIJS daar zeg, daar kan de Loomshop een voorbeeld aan nemen.
    Ik zou zeggen Meiden.. Loom till you drop....
    Alvast een hele fijne terugreis naar Nederland en geniet nog van de laatste paar dagen in thailand.

Tot snel XXXXX

• 11 Augustus 2014 - 15:31