9-8 de laatste dag in Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van DeStupertjesinThailand - WaarBenJij.nu 9-8 de laatste dag in Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van DeStupertjesinThailand - WaarBenJij.nu

9-8 de laatste dag in Thailand

09 Augustus 2014 | Thailand, Bangkok

Helaas is dit dan echt de laatste dag dat we in Thailand zijn; wat een heerlijke vakantie is dit, zeg. Vandaag staat op het programma een dagje onze tassen vullen, of te wel lekker shoppen!!
Eerst gaan we naar Platium mall, hadden we al wat over gelezen en gezien op Thailand blog, meer dan 2000 kleine hokjes met kleding, tassen, schoenen, etc. Een walhalla voor Dewi en mij, helaas was er weinig voor Indy en ook niet veel voor mannen. We hebben hier een tijdje rondgelopen, maar lang niet alles gezien, we wilden nl ook nog naar MBK, waar we de eerste week al wat dingen hebben gezien die we mee naar NL wilden nemen.
Met de tuktuk naar MKB, lekker geshopt en toen zijn we naar Siam gegaan om daar wat te eten en nog rond te lopen. En daar troffen we net een marktje aan, waar we dingen tegen kwamen die we ook nog niet eerder hadden gezien. Ik weet zeker dat onze tassen lekker vol zitten!! Daar nog een lekker biertje gedronken en de laatste Thaise gerechten gegeten; wat is het toch een heerlijke keuken!!
En toen terug naar het hotel, waar we de laatste dingen hebben ingepakt, van het mooie uitzicht over Bangkok hebben genoten en nog een wijntje gedronken. Daarna gaan slapen, want morgen moeten we vroeg op, om 9.00 uur worden we door de taxi weggebracht naar het vliegveld......