10-8, Dag super heerlijk Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van DeStupertjesinThailand - WaarBenJij.nu 10-8, Dag super heerlijk Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van DeStupertjesinThailand - WaarBenJij.nu

10-8, Dag super heerlijk Thailand

10 Augustus 2014 | Thailand, Bangkok

Vandaag worden we om 9.00 uur opgehaald met de taxi bij ons hotel om ons naar het vliegveld te brengen. Eerst nog heerlijk uitgebreid ontbeten; wij kunnen er voorlopig tegen! Daarna de laatste spullen ingepakt en dan zijn we klaar om te gaan, helaas. We balen allemaal dat de vakantie in Thailand er bijna op zit voor ons; we hebben allemaal super genoten.
Het is ongeveer een half uur rijden, want vandaag is het zondag en zijn alle auto s lekker thuis en kunnen we ongestoord doorrijden naar het vliegveld. Daar moeten we weer langs allerlei balies en dan is het wachten op onze vlucht van 11.50 uur.
Om 18.40 uur NL tijd zullen we dan weer in Amsterdam landen.
Het vliegtuig zit helemaal vol, we hebben lekker films gekeken, wat gelezen en Indy heeft ook nog wat geslapen.
Precies op tijd landden we op Schiphol en als verrassing stond daar oma op ons te wachten. Zij was helemaal in haar eentje naar Amsterdam gereden om ons op te halen, zodat we niet met de trein naar huis hoefden ( dat was wel erg fijn, eerlijk gezegd!)
En daar waren we dan weer in NL , na een vlucht van 11,5 uur.
Thuis stond opa al ons te wachten thuis, heerlijk om hem weer te zien en oma ook natuurlijk!
Lekker de tassen uitgepakt, zodat we onze leuke shopping items konden laten zien aan opa en oma. Onze tassen zaten wel wat voller dan bij vertrek, maar nog steeds niet het maximale gewicht, dus dat hebben we netjes gedaan!