31-7 Hoi Ann verkennen - Reisverslag uit Hội An, Vietnam van DeStupertjesinThailand - WaarBenJij.nu 31-7 Hoi Ann verkennen - Reisverslag uit Hội An, Vietnam van DeStupertjesinThailand - WaarBenJij.nu

31-7 Hoi Ann verkennen

31 Juli 2015 | Vietnam, Hội An

Wat een zaligheid en relaxte sfeer hangt e in Hoi An, op een of andere manier doet t me denken aan Ko Tao, daar hangt ook zo'n lekker sfeertje. Het hotel wat we hebben geboekt draagt daar ook aan bij, is echt een kleinschalig resort, waar ze er alles aan doen dat je lekker kunt relaxen en bijkomen van al dat reizen. Hotel heeft heel veel groen, verder is er veel bamboe gebruikt, de kamers zijn in verschillende blokken van "oude Franse villa stijl", zeg maar. Er is een tuin, waar ze allerlei kruiden en div. groentes zelf verbouwen. En dan is er die Spa, hoort bij de hotelkamer een paar behandelingen in de Spa, heerlijk!
Vandaag hebben we een behandeling geboekt. Nadat we eerst lekker gezwommen hebben. Kids voetenmassage en wij, nek, schouders en rug. Ik kon niets zien, maar volgens mij stond dat vrouwtje gewoon op mn rug( ze zijn natuurlijk niet zo groot als wij, dus t klinkt heftiger als dat het was, hoor!! ) Daarna zijn we naar Hoi An gegaan. Ziet er weer heel anders uit bij daglicht. Echt heel gezellig ook, nu zag je al die kleuren van die huisjes en die vissersboten in het water; wat een mooi plaatje!! In Hoi An kun je goed afdingen als je iets wilt kopen, dat was in Hanoi wel heel anders, daar kreeg je er echt niets van af. Voor de ruimte in de tas is dat eigenlijk wel minder, want ze hebben hier echt wel leuke schaaltjes, potjes, hebbedingen, etc..... help, we kunnen ons niet zo goed inhouden, want alles is erg leuk en onderhandelen over de prijs is ook leuk. Dewi begint t ook al aardig onder de knie te krijgen, dus dat komt goed!!
Daarna bij een heerlijk restaurantje gegeten. We kwamen daar langs en we twijfelden of ze wel iets voor Indy zouden hebben, maar dat meisje zei dat ze wel vegetarische gerechtjes hadden en toen ze ook nog zei dat we boven op het balkon met sfeervolle lampion lampen en uitzicht op t water, hoefden we niet meer na te denken. Het bleek dus gewoon het woonhuis van die mensen te zijn, want toen we naar boven liepen kwamen we langs de slaapkamer, waar oma haar kleinkind in het bedje aan het wiegen was, heel schattig. En daar hebben we dus heerlijk gegeten en genoten van het mooie uitzicht. Na het eten zijn we teruggegaan naar het hotel, door die hitte avonds ben je na het eten echt wel toe aan je bedje. Weer genoten vandaag zeg....

Tags: Hoi An