2-8 laatste dag in Hoi An - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van DeStupertjesinThailand - WaarBenJij.nu 2-8 laatste dag in Hoi An - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van DeStupertjesinThailand - WaarBenJij.nu

2-8 laatste dag in Hoi An

02 Augustus 2015 | Vietnam, Hoi An

Helaas vandaag het laatste dagje in Hoi An. Het bevalt hier erg goed, lekker relaxed en heerlijk om bij te komen. Maar we willen natuurlijk nog veel meer zien van dit heerlijke Vietnam, dus vandaag nog maar even hier genieten en morgen gaan we de drukte van Ho Chi Minh City opzoeken.
De kids willen zwemmen en Gerard en ik gaan met de scooter de omgeving verkennen. Gewoon zonder kaart en bij ieder kruispunt bedenken; gaan we hier links of rechts? Wat is er nu heerlijker als zo de omgeving te ontdekken?
We hebben dan ook heel wat moois gezien, groene rijstvelden met af en toe een typisch Vietnamees punthoedje van iemand die daar aan het werk is, hutjes van bamboe, kleurrijke vissersbootjes, kleine steegjes en zelfs grote waterbuffels die met hun baasje een ander plekje gingen opzoeken. Super ochtend, heel wat mooie foto's kunnen maken.
In de middag staat nog een massage in het hotel gepland, als we nu nog niet bijgekomen zijn, dan weet ik het niet!!!
En daarna voor de laatste keer naar Hoi An, nog mooie lampion lampen gekocht, tja , we konden het niet laten...haha (past vast nog wel in de tas en anders zetten we ze maar op ons hoofd, hihi)
Aangezien we de vorige keer daar zo genoten hebben, gaan we nog een keer in het restaurantje eten waar we de vorige keer boven in huis op het balkonnetje hebben gegeten. De mensen vonden het zo leuk dat we nog een keer kwamen en wij hebben ook weer genoten van het eten.
Daarna terug naar het hotel, daar hadden we met Maurice, Jeannette en kids afgesproken om een drankje samen te drinken. Zij komen ook uit Eindhoven en we kennen hen van de Boschuil(=school Indy). Zij reizen van zuid naar noord in Vietnam en we kwamen er hier dus achter dat we hetzelfde hotel hebben geboekt in Hoi An, hoe klein is de wereld?!!!
Heel gezellig gekletst, maar ondanks de gezelligheid het niet laat gemaakt, want morgenvroeg gaat ons wekkertje om 5.45 uur! ( is eigenlijk geen tijd op vakantie!!!!!)

• 05 Augustus 2015 - 19:06

Debby Danny Naomi:

Hallo vakantiegangers!

Wat een mooie foto's van de rijstvelden in Vietnam...wauw!!
    En helemaal TOP dat jullie vakantie zo bevalt.
    En wat het verkeer betreft....Wat een gekkenhuis zeg! Die Vietnamezen zijn gevaarlijk

Nog heel veel plezier
    Kusjes vanuit het rustige Eindhoven