23 juli Relax dagje in Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van DeStupertjesinThailand - WaarBenJij.nu 23 juli Relax dagje in Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van DeStupertjesinThailand - WaarBenJij.nu

23 juli Relax dagje in Chiang Mai

Blijf op de hoogte en volg

26 Juli 2014 | Thailand, Chiang Mai

Vandaag worden we niet gewekt door de wekker, maar heerlijk wanneer we eraan toe zijn ( is ook wel eens fijn!)
Lekker ontbeten en daarna zijn we gaan zwemmen in ons mooie zwembad en genoten van het zonnetje.( we moeten per slot van rekening ook aan ons bruiningsproces denken ;-)! )
We wilden eigenlijk net gaan douchen, maar dat hadden we ook buiten kunnen doen, want er kwam even een tropisch buitje. Na het douchen wilden we eigenlijk ergens lunchen, maar helaas werkte het weer nog niet mee. Gelukkig hadden we een overlevingspakketje gekregen van Lisette voor als de rijst ons de neus uitkwam en daar hebben we toen maar op aangevallen!! ( dank je wel Lisette en John )
Toen brak gelukkig het zonnetje weer door en zijn we met de tuktuk naar een nieuw winkelcentrum geweest en hebben daar wat leuke dingetjes gekocht.
Ikzelf heb daar nog een gênant, hilarisch momentje beleefd, ik zal het gewoon maar met jullie delen, kunnen jullie even lekker lachen.
Indy en ik gingen daar naar de wc. Dat waren echt compleet uitgeruste wc's met een display met knopjes, dus ik dacht laat ik even op het knopje cleansing drukken, dan zal de wc bril wel lekker schoongemaakt worden ofzo. Maar dat knopje was toch echt voor iets anders! nadat ik erop gedrukt had, kwam eruit de wc bril een pijpje en net toen ik dacht dat gaat niet helemaal goed, kwam daar dus met een boogje, water uit gespoten, eerst op mij, maar ik sprong toen aan de kant en toen spoot t water met een boogje op de deur en t water bleef maar komen, tot ik eindelijk het voor elkaar kreeg ( door op alle knopjes te drukken) dat t stopte, maar toen lag er dus al een plasje water onder mijn deur. Ik kwam niet meer bij van het lachen. Ik vroeg aan Indy of er mensen in de buurt waren, zodat ik uit de wc kon komen, dat kon , maar er hadden al verschillende meisjes gekeken en gelachen!!! Volgens mij was dat knopje niet om de wc bril te cleanen, maar om iets anders te cleanen, hahaha.
Daarna zijn we naar de night bazaar geweest in Chiangmai en hebben daar een heerlijke avond gehad met wat shoppen, drinken en ik heb daar gegeten voor €0.75 en lekker dat t was.....mmmmm

  • 26 Juli 2014 - 19:38

    Yo:

    ja en nu missen we dus een foto van die wc he!! ;-) Om maar niet te spreken van die ondeugende olifant! haha, hilarisch! Thanks for the laugh! xYo

  • 27 Juli 2014 - 15:22

    Lida:

    Hiep hiep hoera, Indy van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Wat een mooie reis maken jullie zeg! Een hele fijn dag (avond voor jullie) nog!

    En Moni heeft die olifant je "hockey workout graadmeter" wel heel gehouden ;-)?

    Geniet ervan.

    Groetjes
    Lida & Co.

  • 28 Juli 2014 - 16:17

    Karin Vreeswijk:

    weet je zeker dat je nog terugkomt??? Zo te lezen hebben jullie het enorm naar jullie zin.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 26 Juni 2014
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 8932

Voorgaande reizen:

22 Juli 2015 - 18 Augustus 2015

DeStupertjesbackinAsia2015

16 Juli 2014 - 10 Augustus 2014

De Stupertjes inThailand 2014

Landen bezocht: