2-8 Terug naar Bangkok - Reisverslag uit Surat Thani, Thailand van DeStupertjesinThailand - WaarBenJij.nu 2-8 Terug naar Bangkok - Reisverslag uit Surat Thani, Thailand van DeStupertjesinThailand - WaarBenJij.nu

2-8 Terug naar Bangkok

04 Augustus 2014 | Thailand, Surat Thani

Vandaag gaan we vertrekken uit Koh Tao met de ferry van 9.30 uur. We varen via 2 andere mooie eilanden met hagelwitte stranden naar Surat Thani en vanaf daar vliegen we naar Bangkok, waar we 1 overnachting hebben omdat we de andere dag naar Kanachaburi gaan voor een paar dagen.
De boottocht was echt minder, ik zat uiteindelijk buiten met 2 kinderen die nogal bleek zagen en het heerlijke ontbijt van Sensi Paradise op de boot wilden achterlaten, echt zielig, ze waren allebei helemaal niet lekker!!
Gelukkig waren we eerder dan verwacht in Surat Thani, nog met de auto verder naar het vliegveld, waar we even tijd hadden om bij te komen van de reis. Precies op tijd de lucht in en in een uur ben je dan ook weer in Bangkok. Met de taxi naar ons hotel, duurde even voordat we een taxi hadden omdat we ieder een tas hebben als bagage en dat past niet in iedere taxi ( dat denken de Thaien van wel, ondanks dat er vaak ook nog een grote gastank in de kofferbak zit!!! ) Uiteindelijk hadden we een grotere taxi met een chauffeur die best goed Engels sprak en ons uiteindelijk bij het juiste hotel heeft afgezet! Hij kon t eerst niet vinden, heeft t een paar keer gevraagd, maar luisterde waarschijnlijk helemaal niet naar de uitleg, liet zijn knipperlichten steeds aanstaan en reed steeds over de streep vd weg, maar goed. Deze taxichauffeur wilden ons heel graag de andere dag naar Kanachaburi , een rit van een kleine 200 km. Een mooie prijs ( niet te vergelijken met de prijzen in NL voor een taxirit!!)hiervoor afgesproken en de volgende dag zou hij ons komen ophalen bij het hotel om 9.30 uur.
Maar eerst nog genoten van een avondje in Bangkok in een heel leuk hotel. Morgen gaan we weer verder.....