6-8 Voor de laatste keer terug naar Bangkok - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van DeStupertjesinThailand - WaarBenJij.nu 6-8 Voor de laatste keer terug naar Bangkok - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van DeStupertjesinThailand - WaarBenJij.nu

6-8 Voor de laatste keer terug naar Bangkok

07 Augustus 2014 | Thailand, Kanchanaburi

Vandaag weer terug naar Bangkok, we hebben het hier wel gezien. Omdat we nog niet met de stadsbus hebben gereisd, gaan we dit dus doen naar Bangkok, 2 uurtjes reizen in een bus met airco, gelukkig. Onderweg krijg je zelfs nog een ijskoud watertje geserveerd van de juffrouw die de kaartjes controleert.
Vooraan in Bangkok werden we met de bus afgezet, was het eindstation en daar moesten we even wachten voordat we een taxi hadden, maar dat kwam ook weer goed.
We hadden voor 1 nacht een hotel geboekt, waar we de vorige keer dat we in Bangkok waren ook al 1 nacht gelogeerd hebben, dat was goed bevallen!
En toen waren we dus smiddags lekker weer in Bangkok. Lekker zweten en uitlaatgassen ruiken, maar ook weer heerlijk om hier te lopen. Lekker door Chinatown, want dat is dicht bij het hotel. Wat een bedrijvigheid en hectiek, echt geweldig om hier weer te zijn.
Helaas voor Indy zagen we geen winkeltjes met loombandjes! Morgen gaan we proberen om die winkeltjes in Chinatown te vinden , die we met de fietstocht met Ko van Kessel hebben gezien met zakken vol met loombandjes. Ben benieuwd of we die gaan vinden, ik ben er bang voor!!