1-8 Hoi An, stranddag - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van DeStupertjesinThailand - WaarBenJij.nu 1-8 Hoi An, stranddag - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van DeStupertjesinThailand - WaarBenJij.nu

1-8 Hoi An, stranddag

01 Augustus 2015 | Vietnam, Hoi An

Vandaag wakker geworden met een strakblauwe hemel en een stralend zon, heerlijk! We gaan naar het strand. Bij het hotel kun je fietsen lenen en Gerard heeft een scooter gehuurd vanwege zn knie. En daar gaan we dan, Dewi achterop bij Gerard en Indy en ik op de fiets. Toch wel heel apart om nu op de fiets naar het strand te gaan, lijkt wel of we in Nederland zijn!! Onderweg wordt er zoals gewoonlijk flink getoeterd door onze mede weggebruikers, maar we raken er al aangewend en kijken daar niet meer van op!!!
Van Sander en Afra hebben we een tip gekregen over naar welke strandtent we moesten gaan. We hebben de routebeschrijving van Sander gevolgd en kwamen dan ook daar precies uit(wat een goede reisleider!!) Een strandtent waar je heerlijk op een bedje van het strand kon genieten, gerund door een hele vriendelijke familie en die ook nog 3 kleine puppies hebben rondlopen, daar was Indy natuurlijk niet weg te slaan.
Rond een uurtje of 3 werd het wel erg donker en begon het dus enorm te regenen, wachten had geen zin, want het zag eruit dat dit nog wel even ging duren. Dus maar gewoon op de fiets en scooter terug gegaan naar het hotel, in de harde regen. We zijn per slotte Nederlanders en zijn helaas aan de regen gewend, alleen is het verschil met hier dat het nog steeds broeierig warm blijft!!!
S'avonds weer gezellig naar Hoi An geweest om te eten en nog wat dingen te scoren, want iedere keer zien we weer zo'n leuke dingen! Moeten nu wel gaan oppassen dat alles nog steeds in de tas blijft passen, anders wordt het zo moeilijk reizen, haha!
Morgen alweer laatste dagje Hoi An, tijd gaat erg snel zeg......