15-8 vertrek Uit Ko Tao - Reisverslag uit Ko Tao, Thailand van DeStupertjesinThailand - WaarBenJij.nu 15-8 vertrek Uit Ko Tao - Reisverslag uit Ko Tao, Thailand van DeStupertjesinThailand - WaarBenJij.nu

15-8 vertrek Uit Ko Tao

15 Augustus 2015 | Thailand, Ko Tao

Vandaag gaan we vertrekken uit Ko Tao. Dit weekje relaxen is voorbij gevlogen, heerlijk, wat hebben we genoten!!!
We gaan met de middag ferry, dus we kunnen op ons gemak opstaan, tas inpakken en ontbijten. Daarna nog een paar uurtjes zon pakken en dan douchen en wegwezen. Lwin komt ons dan nog even uitzwaaien. He is feeling sad that we are leaving, zei hij vanmorgen nog.
Dewi heeft een pakketje gekregen met pancakes die ze zo lekker vindt, lekker voor onderweg.
Om 15.00 uur vertrekt de ferry die ons naar Chumpon brengt en vanuit daar gaan we met de nachttrein naar Bangkok. Daar zullen we om 6.00 uur aankomen. Dan hebben we nog 2 dagen om lekker te shoppen, we hebben er zin in.
Nu zien we Chumpon eens bij daglicht, echt een mooie natuur, met veel palmbomen en groen. We hebben heerlijk eerste klas tickkets voor de nachttrein, perfect geregeld, een coupe met eigen wastafeltje en gedekte bedden. wat zullen we slapen, want we zijn toch alweer een tijdje onderweg. dag Ko Tao; we hebben het heerlijk gehad!!! En Bangkok, we hebben er zin in!!

• 17 Augustus 2015 - 20:02

Diny:

Hoorde gelukkig net dat jullie, na deze heerlijke vakantie , veilig op het vliegveld zijn.
    Hele goeie reis...!
    Dank je wel dat we mee mochten genieten..