9-8 Ko Tao - Reisverslag uit Ko Tao, Thailand van DeStupertjesinThailand - WaarBenJij.nu 9-8 Ko Tao - Reisverslag uit Ko Tao, Thailand van DeStupertjesinThailand - WaarBenJij.nu

9-8 Ko Tao

09 Augustus 2015 | Thailand, Ko Tao

Om 6 uur opgehaald, want de ferry naar Ko tao vertrekt om 7 uur. Er staan al veel mensen te wachten. Gelukkig is het een rustige zee, dus dat wordt vast geen ruige tocht!! Helaas regent het pijpenstelen, maar dat komt straks vast wel goed op Ko Tao. Een aar dagen geleden nog contact gehad met Lwin en die vertelde dat het mooi weer is op Ko Tao!!
Na 1,5 uur varen zien we dan ons geliefde eiland Ko Tao opdoemen, heerlijk. Op de pier is het een enorme drukte, maar we weten nu hoe het werkt en zien al snel de mensen van sensi Paradise staan. Een klein ritje naar het hotel en dan staat het welkomsdrankje alweer op ons te wachten. Wat heerlijk om hier weer te zijn, ondanks dat het een beetje regent!!!
De kamer is bijna klaar, dus we gaan maar eerst ontbijten in het restaurant en we willen natuurlijk Lwin ook zien. We zien al veel bekende gezichten onder het personeel en dan ook eindelijk Lwin. Wat leuk om hem weer te zien! En ook heel apart, het lijkt helemaal geen jaar geleden dat we hier waren.
Helaas blijft het vandaag een beetje regenen, maar de temp. blijft heerlijk, dus lekker zwemmen in het zwembad en een beetje bijkomen.
Bijkomen, dat gaan we de komende dagen hier ook doen op Ko Tao, want je merkt wel dat al dat reizen heel erg vermoeiend is.
S Avonds heeft Lwin ons favoriete tafeltje gereserveerd in het restaurant, waar we weer ontzettend smullen van de heerlijke keuken van het restaurant. Terwijl we gezellig met Lwin zitten te kletsen komt er ook nog een bekende Nederlander langs lopen, zit ook bij ons in het hotel: Martijn Krabbe. Altijd weer grappig . En ondanks dat Indy erg moe is, ziet ze ook nog een jongen die in Brugklas speelt ( speelt Semme in de serie) en dat is dus de zoon van Martijn Krabbe. Indy kan niet wachten om dit aan haar vriendinnen te vertellen.