Laatste dagen Ko Tao - Reisverslag uit Ko Tao, Thailand van DeStupertjesinThailand - WaarBenJij.nu Laatste dagen Ko Tao - Reisverslag uit Ko Tao, Thailand van DeStupertjesinThailand - WaarBenJij.nu

Laatste dagen Ko Tao

14 Augustus 2015 | Thailand, Ko Tao

Zaterdagmiddag gaan we pas vertrekken uit Ko Tao, dus we hebben heerlijk de tijd om lekker te relaxen, zwembad, zee, strand, snorkelen en genieten van het heerlijke eten op Sensi Paradise. Want wat hebben ze daar een heerlijke keuken. Lwin gaat voor ons wat recepten navragen bij de chefkok, zodat we thuis nog kunnen nagenieten!!!
We hebben ook nog scootertjes gehuurd en wat rondgereden, dit keer wel de steile, zandweggetjes vermijden, want daar hadden vorig jaar niet zo'n geweldige ervaring mee!!!
Lekker na de volgende dorpjes gereden op het eiland en daar een heerlijke fruitshake op. En uiteraard een voetenmassage bij hetzelfde adresje als vorig jaar laten doen, mmm heerlijk ontspannend toch steeds!
Als we terug willen rijden naar Sensi Paradise, merkt Gerard dat zijn voorband slap is, dus maar even langs het verhuurbedrijf, daar wordt zijn band weer opgepompt.
Als we deze volgende morgen met de scooters willen gaan rijden, staan de banden van allebei de scooters slap, dat is toch wel heel strek,; een klein stukje maar gereden en dan beide scooters hebben een slappe band. Als we dit vertellen bij het verhuurbedrijf dan krijgen we ook nog een rekening gepresenteerd van 2 nieuwe voorbanden. We waren al gewaarschuwd voor de oplichtingspraktijken van de verhuurbedrijven op Ko Tao, dus we halen er maar iemand van Sensi Paradise bij die ervoor zorgt dat we uiteindelijk maar1 nieuwe voorband hoeven te betalen en we dus ons paspoort weer terug krijgen!!! Het zjn geen schokkende bedragen die je moet betalen, maar het gaat om het principe!!
Op vrijdag hebben ze in het hotel geregeld dat Gerard kan gaan vissen de hele dag. We zijn benieuwd hoe groot de vangst zal zijn, we verwachten er heel wat van!!!( en hij zelf ook!!)
Laat het die dag nu net zo rustig op zee zijn, dat de vissen maar niet willen bijten. Aan boord was ook nog een stel uit Canada. Zij hebben dus niets gevangen en Gerard heeft een hele mooie White Snapper gevangen die hij heeft meegenomen naar het hotel en hij s avonds lekker heeft laten grillen en heerlijk van gesmuld heeft!!!! ( wat zijn we trots op onze eigen visser!) We hebben toch nog maar wat erbij besteld, want om met zn viertjes van 1 zo'n visje te eten......